AMAZON PPC: докладний посібник зі стратегії PPC

amazon ppc

Ефективний маркетинг часто є джерелом життя будь-якої успішної бізнес-стратегії. Якщо ви продавець Amazon, одним із найважливіших онлайн-інструментів для розробки вашої маркетингової стратегії є рекламна програма PPC (оплата за клік) Amazon.
З належним налаштуванням і стратегією реклама Amazon PPC може допомогти вам досягти цілей, необхідних для розвитку вашої організації в галузі електронної комерції. Ефективна рекламна кампанія може спрямувати продажі безпосередньо у ваш магазин Amazon і дозволить вам охопити (і, можливо, розширити) цільову аудиторію, приділяючи вашому бренду увагу, на яку він заслуговує.
Ще одна причина, чому продавці використовують PPC-рекламу, полягає в тому, що покупці Amazon уже роблять покупки з метою покупки, тому інвестування в рекламу на платформі, яка майже завжди забезпечує швидкі продажі, все ще є серйозною азартною ігрою. Чи варто використовувати рекламу Amazon PPC того, враховуючи потенційні витрати та творчий процес? Ми розібрали це для вас тут.

Що таке Amazon PPC?

Amazon PPC (Pay Per Click) – це рекламна модель Amazon. Рекламодавці змагаються за розміщення своїх оголошень на Amazon, причому той, хто запропонує найвищу ставку, отримує найкращу позицію оголошення. Лише коли покупець натискає на його рекламу, рекламодавці платять Amazon вартість, яку вони запропонували. Термін «Спонсоровані товари» часто використовується для опису PPC-реклами Amazon.

Оголошення PPC оплачуються, коли хтось натискає на них, як випливає з цього терміну. Ціна, яку платять клієнти, визначається на аукціоні в реальному часі. Оголошення продавця, який запропонує найвищу ціну за пошукову фразу, з’явиться першим. Учасник другого за величиною ставок отримує свою рекламу на другому місці, і так далі для тих, хто пропонує нижчу ставку. Продавці можуть змінювати свої ставки відповідно до того, коли з’являться оголошення. Наприклад, вони можуть призначати нижчу ставку за оголошення, які відображаються вночі в певному місці, ніж за оголошення, які відображаються рано ввечері.
Чим більше разів буде натиснуто оголошення PPC, тим більше Amazon повинен заплатити продавцю. Проте в ідеалі це призведе до збільшення продажів продукції.

Переваги використання Amazon PPC

Amazon PPC дозволяє вам рекламувати свої продукти в каналі, де клієнти хочуть купити. Якщо ви підберете правильні ключові слова, ви зможете орієнтуватися на людей, які шукають саме ваш тип товару.

За допомогою цих оголошень ви можете збільшити видимість свого продукту чи бренду на Amazon. Amazon пропонує різноманітні стратегії націлювання, завдяки яким ваші оголошення бачать лише правильні потенційні покупці.

Залежно від ваших цілей ви можете змінити тип реклами, яку ви використовуєте, і спосіб проведення ваших кампаній. Для цього Amazon має багато свободи дій. Крім того, ви знайдете велику кількість екземплярів стороннього програмного забезпечення Amazon PPC, яке можна використовувати для точного налаштування своїх кампаній. Багато з них включають автоматизацію ШІ.

На ваш органічний рейтинг на Amazon впливають доходи Amazon PPC. Ваші звичайні рейтинги для цих продуктів покращаться, чим більше продажів ви генеруєте завдяки рекламі PPC. Це особливо корисно для нових продуктів без попередньої історії продажів.
Теоретично вам слід запускати кампанію Amazon PPC щоразу, коли ви запускаєте новий продукт на Amazon, хоча інші експерти радять почекати, доки ви не отримаєте від трьох до п’яти відгуків.

Як працює Amazon PPC?

Щомісяця Amazon отримує мільйони пошукових запитів. Люди вводять пошукові терміни (ключові слова), які можуть варіюватися від окремих слів до розлогих фраз (ключові слова з довгим хвостом). Більшість користувачів Amazon роблять це, щоб зробити покупку, а не оглядати вітрини. Якщо вони точно знають, чого хочуть, вони зазвичай введуть назву бренду або продукту в область пошуку, наприклад «ASICS Men's Gel-Venture 7 Running Shoes». Якщо вони не впевнені, вони, швидше за все, введуть більш загальне слово для пошуку, наприклад «Кросівки» або навіть просто «Взуття».

У результаті вашого пошуку Amazon отримує список продуктів. Це будуть переважно «звичайні» результати пошуку, на які не впливає платна реклама. За допомогою належної оптимізації пошукової системи Amazon намагатиметься знайти найбільш релевантні результати пошуку на основі списків продуктів (SEO).

Amazon також відображає другий набір результатів, які він називає «Спонсорованими», які є платними результатами пошуку. Якщо ви наведете вказівник миші на маленький знак I поруч зі спонсорованою рекламою, ви отримаєте заяву від Amazon, яка говорить: «Ви бачите цю рекламу на основі релевантності продукту вашому пошуковому запиту». Спонсоровану рекламу можна знайти в різних місцях, зокрема над і поряд із звичайними результатами.

За певні ключові слова багато продавців часто конкурують за високі позиції для своїх оголошень. Вибираючи, де відображатиметься певна реклама, Amazon враховує два фактори:

  • Ціна ставки CPC – люди, які заплатили більше за розміщення своїх оголошень, отримують кращі позиції.
  • Amazon розраховує «якість» оголошення на основі ймовірності того, що хтось натисне на нього. Він надає бонус за високоякісну рекламу, а це означає, що рекламодавець високоякісної реклами може зробити меншу ставку за місце, ніж рекламодавець із низькоякісною рекламою.

Різні типи реклами Amazon

Спонсоровані продукти, спонсоровані бренди та спонсоровані медійні оголошення – це три типи оголошень, які можна розміщувати на Amazon.

#1. Спонсорські продукти

Ці оголошення функціонують подібно до Google Ads. Для певного ключового слова ви рекламуєте певний продукт у результатах пошуку Amazon. Коли клієнт натискає вашу рекламу PPC, ви платите Amazon комісію. Ці оголошення можна знайти в результатах пошуку або як частину рекламної каруселі на сторінці з інформацією про продукт. Професійні продавці, торговці, продавці книг, письменники Kindle Direct Publishing (KDP) та агентства можуть брати участь у кампанії Sponsored Goods.

#2. Спонсоровані бренди

Персоналізований заголовок, логотип і до трьох товарів дозволяють брендам рекламувати себе над результатами пошуку Amazon. Їх також можна знайти на сторінках з інформацією про продукт. Можна додати посилання на вашу сторінку Amazon Shops або будь-яку унікальну цільову сторінку. Тепер ви можете створювати відеорекламу, яка підключатиметься до сторінок з інформацією про продукт. Професійні продавці, які є членами реєстру брендів Amazon, продавці, продавці книг і агентства можуть брати участь у кампаніях спонсорованих брендів.

#3. Спонсорована медійна реклама

Як на Amazon, так і за його межами є медійна реклама, спонсорована Amazon. Вони з’являються лише тоді, коли ваші продукти є в наявності та є пропозицією функції. Зазвичай вони відображаються на домашній сторінці Amazon, сторінках результатів пошуку (поруч із результатами пошуку або під ними), сторінках з інформацією про продукт (під кнопкою «Додати до кошика»), а також у деяких програмах і веб-сайтах сторонніх розробників. Вони виділяють певні продукти та спрямовують клієнтів на сторінки з інформацією про продукт. Спонсорована медійна реклама пропонується професійним продавцям Amazon, постачальникам і агентствам із клієнтами, які продають продукти на Amazon. Amazon також тестує спонсоровані медійні оголошення для Fire TV, які наразі доступні лише для розробників додатків Fire TV, каналів Prime Video, видавців Prime Video Direct і дистриб’юторів фільмів у Сполучених Штатах.

Читайте також: ГОЛОВНІ КОНКУРЕНТИ AMAZON: все, що вам потрібно знати

Яка вартість реклами Amazon?

Коли хтось натискає одну з ваших реклам, Amazon платить вам. Оскільки ви не платите за покази, ваші оголошення безкоштовні для всіх, хто переглядає їх, але не натискає їх. Те, що ви ставите на аукціонах PPC, визначатиме точну ціну, яку ви заплатите.
На Amazon ціна за клік (CPC) коливається від $0.02 до $3.00. Однак ця вартість може суттєво відрізнятися залежно від категорії продукту, ринку, типу реклами та рівня конкуренції за рекламні місця.
Під час розміщення реклами на Amazon це, як правило, єдині витрати, які ви понесете. Amazon не стягує додаткових комісій.

Як працює аукціон Amazon PPC

Хоча більшість дій відбувається за лаштунками в режимі реального часу, ваші оголошення базуються на системі ставок. Ви змагаєтеся за рекламний простір з іншими, часто вашими конкурентами. У результаті Amazon виставляє на аукціон кожну рекламну позицію вибраним маркетологам.

Кожен потенційний рекламодавець призначає ставку, яка відповідає найвищій сумі, яку він готовий платити за кожен клік по своїй об’яві. Той, хто запропонує найвищу ставку, отримує рекламне місце від Amazon. Але ви не зобов’язані сплачувати суму, яку ви поставили, оскільки Amazon стягує з учасника найвищої ставки на 0.01 дол. США (один пенні) більше, ніж з учасника, який запропонує друге місце.

Для ключового слова пошуку на сторінці часто є місце для кількох оголошень. У цьому випадку Amazon підходить до всіх однаково. Кожен учасник, який переміг, платить на 0.01 долара більше, ніж ставка продавця, нижча за нього.

Ключові показники ефективності Amazon PPC Advertising

Маркетологи Amazon, як і будь-які інтернет-маркетологи, уважно стежать за показниками успіху. Серед найважливіших KPI:

  • Покази – це те, як часто ваші оголошення з’являються в результатах пошуку.
  • Щиглики – скільки разів люди натискали ваше оголошення.
  • КТК це виграшна ціна на аукціоні ставок PPC (на 0.01 дол. США вище, ніж наступна найвища пропозиція). Ця ставка визначає, скільки коштуватиме ваше оголошення.
  • CTR – CTR = кількість кліків/кількість показів, помножена на 100. Цей показник відображає відсоток людей, які бачать ваше оголошення, а потім натискають його. Він визначає, наскільки привабливими є ваші оголошення.
  • Коефіцієнт конверсії (CVR) – CVR = кількість замовлень, поділена на кількість кліків, помножену на 100. Цей показник вимірює, наскільки привабливими є ваші оголошення, тобто відсоток людей, які натискають ваші оголошення та зрештою купують ваші товари.
  • Вартість продажів реклами (ACoS). Витрати на рекламу / дохід від реклами, помножений на 100, дорівнює ACoS. З цього ви можете дізнатися, наскільки успішними є ваші оголошення та як ви протистояте своїм конкурентам. Він показує, скільки ви витрачаєте на рекламу, щоб отримати один долар продажів.
  • Рентабельність витрат на рекламу (ROAS). Він показує, скільки грошей ви заробляєте за кожен долар, витрачений на рекламу. ROAS розраховується як дохід від реклами / витрати на рекламу, помножені на 100 = 1/ACoS.

Оскільки ACoS демонструє ефективність вашої реклами PPC на Amazon, може бути корисним порівняти цей показник із показниками інших компаній у вашій галузі. Якщо ваш ACoS вищий, ніж у ваших конкурентів, можливо, ви зможете покращити свою кампанію. Звичайно, оскільки витрати на рекламу є фактором, ваш ACoS визначатиметься тим, скільки ви можете собі дозволити та готові заплатити за рекламну кампанію.

5 простих кроків до успішної стратегії Amazon PPC

Почніть м’яч і спостерігайте, як кліки та продажі заповнюють ваш магазин Amazon. Ось 5 простих кроків для налаштування вашої першої рекламної кампанії PPC.

#1. Виберіть свої продукти

Оцінивши свою конкуренцію на ринку Amazon, виберіть у своєму магазині продукти, які ви хочете досягти успіху у своїй першій рекламній кампанії PPC. Але майте на увазі, що ця робота ще триває. Перш ніж зупинитися на ефективній рекламній стратегії, багато постачальників повинні перевірити кілька альтернативних рекламних кампаній.

Якщо ви хочете створити оголошення про спонсоровані товари, зараз чудовий момент, щоб рекламувати новий продукт у вашому магазині та експериментувати з різними стратегіями ключових слів, щоб охопити цільову аудиторію.

#2. Ключові слова та оптимізація

Настав час спланувати стратегію ключових слів. Amazon зробить роботу за вас, якщо ви виберете автоматичне націлювання. Якщо ви хочете поекспериментувати з ручним націлюванням, вам потрібно буде провести дослідження ключових слів.

Навіть якщо ви використовуєте автоматичне націлювання, ви повинні оптимізувати свій магазин Amazon і переконатися, що списки продуктів (особливо тих, які ви збираєтеся рекламувати) оптимізовані належним чином: описи продуктів, назви, фотографії, все має бути в порядку, інакше ваші витрати на рекламу буде витрачено.

Виникли труднощі з оптимізацією ключових слів? Не турбуйтеся. Якщо SEO та оптимізація ключових слів не є вашою сильною стороною, спробуйте найняти віртуального помічника Amazon, який спеціалізується на SEO.
Ви також можете визначити кількість ключових слів і конкурентоспроможність на Amazon за допомогою корисного інструменту під назвою KeywordsEverywhere.

#3. Розпочніть рекламну кампанію PPC зараз.

Увійдіть до свого облікового запису Seller Central і почніть створювати рекламну кампанію. Оголошення на вкладці «Реклама» та виберіть «Створити кампанію». Нарешті виберіть тип PPC-реклами, який ви хочете перевірити.
Після вибору оголошення PPC вам буде запропоновано ввести назву рекламної кампанії, дати початку та завершення кампанії та щоденний бюджет. Після цього виберіть між ручним і автоматичним прицілюванням. Потім виберіть речі, які ви хочете рекламувати, і основну ставку.

Якщо ви вибрали ручне націлювання, вам потрібно буде завантажити ключові слова для наступного етапу. Ви можете націлити до 1,000 ключових слів або пошукових термінів на тип оголошення за допомогою реклами Amazon PPC. Створюючи рекламну кампанію, ви повинні націлити від 20 до 40 ключових слів. Просто завантажте ключові слова у файл .csv, щоб спростити роботу.
Незалежно від групи оголошень PPC, яку ви створюєте, переконайтеся, що ви дотримуєтеся стандартів Amazon для конкретної реклами.

#4. Встановіть ставки для оголошень

Тепер ви повинні встановити ставки для кожного цільового терміну. Ви завжди можете повернутися та змінити свої ставки, щоб вони не були остаточними. Проводячи дослідження, майте на увазі стратегію витрат для кожного ключового слова.
Загалом доцільно робити ставки на комбінацію ключових слів, пов’язаних із вашим продуктом, з більшою ціною на фрази з нижчим рівнем конкурентоспроможності, тому що ви, швидше за все, виграєте цей термін і отримаєте рекламу.

#5. Надішліть нам свою PPC рекламу для оцінки

Вам доведеться подати свою роботу та дочекатися, поки Amazon схвалить вашу рекламну кампанію, так само, як коли ви відкривали свій перший магазин Amazon. Це може зайняти кілька годин або, можливо, день.
Ви можете почати відстежувати ефективність своєї PPC рекламної кампанії, коли вона працює.

Розрахунок бюджету вашої кампанії Amazon PPC

На ваш бюджет кампанії Amazon PPC може впливати весь ваш рекламний бюджет і відсоток, який ви готові витратити на Amazon. Оптимальну або цільову суму для вашої PPC-кампанії можна розрахувати статистично.

#1. Визначте свій цільовий ACoS

Сума грошей, яку ви можете дозволити собі витратити на рекламу, є очевидним реальним обмеженням для вашої реклами Amazon PPC. Ви повинні мати цифру, щоб побудувати ефективну маркетингову кампанію.
Для цього обчисліть маржу прибутку від кожного продажу.
Щоб обчислити маржу прибутку, відніміть витрати на одиницю від ціни продукту. Вартість придбання або виробництва ваших продуктів, а також будь-які збори Amazon і витрати на доставку будуть включені у ваші витрати.

Наприклад, якщо ви продаєте продукт за 150 доларів і маєте 40 доларів виробничих витрат на одиницю, 30 доларів комісії Amazon за одиницю та 20 доларів на доставку за одиницю, ваш прибуток на одиницю становитиме 150-40-30-20 доларів = 60 доларів.

Іншими словами, за кожні $150 товару, який ви продаєте на Amazon, ви отримаєте $60. (без КПП реклами).
Ви можете витратити до 60 доларів на рекламу PPC, щоб продати, перш ніж зазнати збитків.

Прибуток на одиницю/ціна продукту x 100 — це формула для розрахунку беззбиткового ACoS. У цьому випадку беззбитковість ACoS становить 60 / 150 x 100 = 40%. Ви можете зробити ставку до 40% від вашої продажної ціни на PPC рекламу, перш ніж втратити гроші.

Ви можете змінити свої розрахунки, щоб врахувати бажаний прибуток. Цільовий ACoS = беззбитковий ACoS – цільова маржа прибутку, як ми бачили вище. Отже, для цього прикладу, якщо ви хочете отримати 15% прибутку, ваш цільовий ACoS буде 40 – 15 = 25%. Ви можете витратити до 25% свого бюджету продажів на PPC рекламу.

#2. Визначте свій бюджет

Для кожної кампанії ви повинні створити середній щоденний бюджет. Це дає вам максимальні витрати за календарний місяць.
Максимальні місячні витрати = щоденний бюджет * кількість днів, що залишилися в цьому календарному місяці

Наприклад, ви можете вирішити, що можете витрачати 10 доларів США щодня на кампанію. Уявіть, що зараз 16 липня, і до кінця місяця залишилося 15 днів. Ваші максимальні витрати за решту календарного місяця (липень) становитимуть 10 * 15 = 150 доларів США. Якщо в один день ви витрачаєте менше свого звичайного щоденного бюджету, наступного дня у вас буде більше грошей.

Ви також можете встановити щоденний фіксований бюджет для своєї рекламної кампанії (усі кампанії разом). Навіть якщо у вас все ще є невитрачені кошти для певної кампанії, ваші кампанії завершаться, якщо ви досягнете цього ліміту. Якщо ваші кампанії прибуткові, вам, ймовірно, варто обійтися без щоденного фіксованого бюджету. Хоча це захищає вас від надмірних витрат, воно обмежує успіх прибуткової кампанії.

#3. Визначте ставку за умовчанням

Ваша ставка за замовчуванням – це сума, яку ви ставите за ключові слова, за якими ви хочете показувати свої оголошення. Ваша ставка за замовчуванням має враховувати як ваш беззбитковий ACoS, так і коефіцієнт конверсії вашого продукту.

Припустімо, що коефіцієнт конверсії Amazon становить 10%. Це означає, що кожен десятий користувач, який натискає ваше оголошення, здійснює конверсію. Припустимо, що ваш цільовий ACoS становить 25%, як визначено раніше, що означає, що ви збираєтеся витрачати 25% свого доходу на рекламу. Це означає, що ваша ціна за клік (CPC) не повинна перевищувати 2.5% вашого доходу.

У результаті загальний розрахунок вашої ставки за замовчуванням такий:
Цільовий ACoS x ціна продажу x коефіцієнт конверсії = ставка за замовчуванням
Наша стандартна пропозиція становить 25% x 50 $ x 10% = 1.25 $ за клік, якщо ми продаємо наш продукт Amazon за 50 $.

Висновок

Спочатку Amazon PPC може здатися важким рекламним вибором, але з часом створювати чудові кампанії та рекламу стає легше. Використання таких інструментів, як Adtomic, спрощує розробку та керування кампаніями та заощадить вам багато часу та грошей, тож спробуйте.

посилання

залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені * *

Вам також може сподобатися